Kako uspješno voditi internet trgovinu

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Nakon što ste registrirali svoj poslovni subjekt, proučili pravne propise koji se odnose na poslovanje putem webshopa i objavili sve informacije koje moraju biti vidljive, vrijeme je da svoju internet trgovinu odvedete na višu razinu.

Prije nego li uopće krenete s marketingom i uspješnim vođenjem eCommerce trgovine, riješite još ovih nekoliko stvari.

  • Sačinite privlačne fotografije i opise proizvoda

Kvalitetna fotografija privući će kupce da vašem proizvodu uopće daju trenutak svoje pažnje i pročitaju detaljnije o samom proizvodu. U tom trenutku opis postaje jako važan. Kupcima ćete dobrim opisom dati potrebne informacije, objasniti im zašto je baš vaš proizvod vrijedan njihovog novca, a osim navedenog, kvalitetan opis koji je optimiziran za internet tražilice (SEO) će privući više „klikova“ na Vašu stranicu i samim time i potencijalno više kupaca.

  • Razradite funkcioniranje ERP sustava

Možda Vam se u ovom trenutku čini da dobivate komplicirane informacije, ali ostanite s nama još koji trenutak kako bi naučili o čemu se radi. Naime, ERP sustav je program pomoću kojega doznajemo informacije o dostupnosti proizvoda, cijeni, isporukama, raspoloživosti i slično. Bez ovoga Vaša internet trgovina ne može funkcionirati. Ako Vam je potreban vanjski suradnik koji će ovaj program voditi za Vas obratite nam se s punim povjerenjem i vodite svoj webshop bez glavobolje.

  • Odlučite se za opcije plaćanja i dostave

Završni koraci u kupovini su plaćanje proizvoda od strane kupca i dostava robe od strane prodavatelja. Ono što vi morate unaprijed odlučiti je na koji način će kupci proizvod platiti, odnosno morate odabrati tzv. payment gateway. Kada je plaćane izvršeno morate se pobrinuti da proizvod bude uredno zaštićen i upakiran za transport te s dostavljačem kojeg Vi odaberete za suradnju, isporučen kupcu.

  • Razradite odličnu „O nama“ stranicu

Ova rubrika Vaše internet trgovine od iznimne je važnosti. Ovdje ćete svojim kupcima reći sve što trebaju znati o Vama. Tko ste, zašto se bavite ovim poslom, zašto su Vaši proizvodi kvalitetni i zašto bi ih trebali kupiti. Ukratko, ovdje ćete korisnicima objasniti zašto da proizvode kupe baš kod Vas i što će to značiti za njih. Budite kreativni i ostvarite povjerenje kod kupaca.

  • Neka Vam rubrika „Kontakt“ bude jednostavna i profesionalna

Svoje kontakt podatke učinite vidljivima i potrudite se da sve potrebne informacije budu na jednom mjestu. Svojim potencijalnim kupcima/klijentima ostavite mogućnost da Vas kontaktiraju. Potrudite se da imate prilagođenu adresu elektroničke pošte, npr. info@imevašetrgovine.hr umjesto imevašetrgovine@gmail.com. Na taj način ćete svojim korisnicima pokazati profesionalnost, što će rezultirati povjerenjem.

  • Istaknite mišljenja zadovoljnih kupaca

Kupcima ostavite mogućnost ocjenjivanja proizvoda i davanja svog iskrenog mišljenja. Ova mišljenja služit će Vam kao vodilje da svoj proizvod unaprijedite ukoliko je to potrebno, a ako su Vam kupci zadovoljni i ostavili su Vam pozitivna mišljenja, istaknite ih na svojoj stranici, kako bi novi potencijalni kupci lakše ostvarili povjerenje prema vama. Na ovaj način kupcima više ne garantirate kvalitetu samo svojim riječima, nego i iskrenim mišljenjem zadovoljnih korisnika.

  • Povežite se s kupcima na društvenim mrežama

Jedan od najbitnijih oblika oglašavanja i povezivanja sa kupcima i klijentima su upravo društvene mreže. Za primjer ćemo uzeti Facebook. U 2019. godini, Facebook je koristilo 1,9 milijuna Hrvata. Kada govorimo o cijelom svijetu, Facebook ima priblično 2,45 milijarde korisnika svaki mjesec. No, Facebook, iako još uvijek vodeća platforma, nije jedina. Instagram ga prati i konstantno bilježi porast korisnika, kao i Pinterest, YouTube, Twitter itd. Iskoristite ove opcije i svoje proizvode reklamirajte na društvenim mrežama kako bi Vas kupci lakše pronašli.

  • Prilagodite svoj web shop mobilnim uređajima

Budući da sve više kupaca, pogotovo mlađe populacije, kupovinu obavlja izvan kuće na svojim mobilnim uređajima, pobrinite se da je Vaša web trgovina optimizirana za korištenje preko mobitela, tableta i slično. Ako možete, izradite i mobilnu aplikaciju kojom ćete kupcima pružiti kvalitetno iskustvo kupovine.

  • Odredite kvalitetnu i uslužnu korisničku podršku, kao i službu za reklamacije i povrat robe

Bilo da se radi o besplatnom telefonu ili info emailu, svojim kupcima morate omogućiti da s Vama komuniciraju u slučaju da imaju bilo kakvih pitanja ili nedoumice ili u slučaju da imaju reklamacije na proizvod. Na ovaj način stvarate povjerenje kod kupaca, koji osim kvalitetnog proizvoda, očekuju i određenu razinu sigurnosti kupovine.

Danas smo Vam pokazali neke od osnovnih koraka koje morate slijediti kako biste vodili uspješnu web trgovinu. Čitajte nas i dalje jer Vam donosimon još puno korisnih savjeta.

Vaš Future Vision tim

ZATRAŽITE BESPLATNU PONUDU